یکی از ویژه گیهای مهندس میرحسین موسوی و دکتر سید عباس پاکنژاد که هر دو از شخصیت های ممتاز و برجسته سیاسی ، علمی و فرهنگی کشور می باشند فرا جناحی بودن آنان است و به جهتی که عرض خواهم کرد این ویژگیها برای آنان مشکل ایجاد خواهد کرد! اما تیز بینی مردم کار خود آخر خواهد نمود.

ـ یادم هست در یک مقطع زمانی که آقای دکتر سید عباس پاکنژاد کاندیدای مجلس شده بودند به جهت جامع الشمول بودن شخصیتشان ، گروههای سیاسی چون مشارکت ، مجاهدین انقلاب اسلامی وکارگزاران از ایشان حمایت می نمودند که در بین اصول گرایان این شائبه ایجاد می شد که آقای پاکنژاد اصلاح طلب هستند گو اینکه واژه های اصلاح طلبی و اصول گرایی در این شخصیت ها که فرا جناحی می باشند مقبولیت و محبوبیت ایجاد نمی کند وما در ستاد آقای پاکنژاد سعی می کردیم خیلی روی احزاب طرفدار ، مانور ندهیم که سوژه ای برا ی تخریب ایشان نزد اصولگرایان حامی نشود. الان هم این مشکل به نوعی برای آقای مهندس میرحسین موسوی ایجاد شده است، برخی چهره های مشهور اصول گرا چه در جامعه روحانیت ، سپاه پاسداران و رجل سیاسی حمایت جانانه و عاقلانه از آقای مهندس میر حسین موسوی می نمایند و آن طرف هم افراد و احزاب اصلاح طلب از ایشان حمایت می کنند که باید این مشکلات را بدین گونه پاسخ داد که:

خط قرمز ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی جریانهای ضدانقلاب و فاقد مجوز می باشند و به راستی هر کسی می تواند از نور آفتاب بهره ببرد خواه مسلمان باشد خواه غیر مسلمان ،و بدین طریق بهره برداری سوء طرف مقابل وتخریب چهره ارزشمند و انتخاباتی آقای مهندس موسوی را سد نمود.

اخیرا آقای قربان بهزادیان نژاد رئیس ستاد انتخاباتی موسوی ملاک انتخابات مسئولان ستاد انتخاباتی آقا ی میرحسین موسوی را توانمندی ـ سلامت مالی و اخلاقی و فراجناحی بودن می داند.


باید ضمن آرزوی موفقیت برای آقای میر حسین موسوی از حسن انتخاب ایشان دربرگزیدن آزاده سر افراز، آقای دکتر سید عباس پاکنژاد به عنوان ریاست ستا د انتخاباتی خویش در یزد قدردانی نمود.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا